fredag 6. april 2012

Ett spennendes år!

Da sitter jeg her klar til å reise på min første jentetur...ever! Gleder meg veeeldig,jeg og to venninder skal til København,blir bare til søndag. Men gjett om vi skal shoppe lørdag,og spise god mat og drikke:)))

Her har det lavet ned myyyye snø igjen,forrige uke var det vår,så kom det myyye snø tillørdagen,og siden har det laaavet ned! Mannen er brøyte vakt,så det blir jo det penger av nå da ;) Men lite gunstig når jeg skal reise,han må skaffe seg barnevakt for å fare og brøyte.....
Vi kjøpte oss campingvogn også på tirsdag,den står ver fast i grimstad,en kompis skal drage den så langt han klarer.....
Er KJEMPE fornøyd hittil med det kjøpe ;) den ser jo fin ut,så er spent om jeg kan si det når vi har bodd i den litt.....




Er så myye spennende dette året her :) Jeg tok fagbrev som billakkerer nå for litt over en måned siden,og vi har kjøpt oss vogn ,og jeg skal på jente tur ooog til sommeren en liten valp,og resten av året dreier det seg vel om den ;)

Legger ved bilde av tispen og hannhunden.
Hun har termin i løpet av uke 17,og det er ikke lenge til,er veldi spent! Vi skal ha en tispe :)


Det første bilde er hannhunden og så er det tispen :)

Meeen nå er jeg klaaaaaaar til og reise!
Snakkes!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar