lørdag 21. april 2012

Meant to be?

Da har helgen endelig senket seg her også,for noen timer siden nå da :)
Skrudde like gjerne av tvn etter og halvveis sett på en film menst jeg satt på dataen ;) Nå er det spotify og blogging,før senga. Har konsumert en del sjokolade og ett par glass med rødvin ,mannen er på hyttetur og jeg koser meg ;)

Har hatt en fin lørdag med en effektiv dugnad og litt jobbing ble det både i går og i dag,fint og ha en effektiv helg av og til....så var det alt det kjedelige husarbeidet igjen...jaja,det går jo ingen plass :)

Valpene kom til verden onsdag da,2 tisper og 4 hannhunder...men den ene tispen ble syk så den ble avlivet.Så da var det en tispe igjen...var bare det at vi var to som sto på første plass på tispelisten...men oppdretter kom med ett forslag om forvert til oss da. Jeg hadde en plan om og stille ut og ha ett kull på tispen ,så siden jeg er veeeldig fersk og aldri hatt ett kull så ser jeg igrunn dette som en mulighet for og få en hel del læring av det.
Noen som er innom som har erfaring med dette?
Både jeg og oppdretter er ferske på dette,men tenker vi går ut ifra en ordinær kontrakt og fikser på den slik som vi vil :)
Etter første kull så blir vi eigere på papiret også :)
Kansje dette var "meant to be" ;)
Blir spennendes :) Her er kullet,tispa er den mørkeste :)





Ha en strålendes lørdagskveld alle sammen :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar