tirsdag 17. april 2012

Valping igang!

Endelig litt tid til enda ett blogg innlegg :)
Hadde en suuuper tur til København i påsken,en skikkelig husmorferie med to supre jenter :)
Mandagen 2 påskedag,kom vogna vår jammen heim :) Gleden var stor både blant store og små ;)
Så i helgen var vi på camping for første gang i ny vogn,må si at jeg eeelsker vogna,bare en ting og utsette hittil,og det er at vi skal ihvertfall ikke ha noe større vogn,den er nokk stor nokk ja :) Ungene trivdes og vi trivdes,gleder oss allerede til neste helg,for da berer det avgårde igjen :) Denne helgen blir det Dugnad i barnehagen hvor jeg er dugnadsleder, og jobbing på meg,er meldt fint ver da sefølgelig,men håper på at det bare kan bli bedre ver....og ikke mere snø!

Ringte hun som eiger tispen som vi skal kjøpe valp av i går,og der er det igang noe:) så sitter igrunn spent og venter på melding. Jeg håper alt går bra,hun var veeeldig stor og har sikkert mange valper,er jo større sjangs for komplikasjoner når det er mange da...dette er hennes fjerde kull.
Detter her er spennendes,håper vi kan få til en tur nedover i pinsen og kikke,da er valpene 5 uker :)

I dag har jeg faktisk fri,dagen går med til husarbeid og dugnadsforberedelser :)

Ha en suuuper dag :))


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar